Doprava
Při objednávce nad 1 800,- Kč s DPH doprava ZDARMA. Jinak je účtován manipulační poplatek včetně dopravného 125,- Kč s DPH při úhradě převodním příkazem nebo 161,- Kč s DPH při úhradě dobírkou. Zboží z naší firmy je k vám doručováno prostřednictvím firem: DPD, FOFR- expresní přepravy, které zboží dopraví přímo na Vámi uvedenou adresu.
Doba zpracování objednávky od objednání po odeslání se pohybuje v rozmezí od 1 - 2 pracovních dnů, dle velikosti objednávky a dostupnosti zboží.
Doba doručení balíku se pohybuje od 1 - 2 pracovních dnů, dle rychlosti přepravní služby.
Uvedené ceny za dopravné + podmínky jsou platné pouze pro Českou republiku. Zásilky do zahraničí jsou řešeny individuálně - dle místa doručení, váhy zásilky, s požadavkem platby proforma fakturou.
Cena dopravy
Cena objednávky [Kč] | Poštovné a balné [Kč] |
---|---|
do 1 800,- Kč | 125,- Kč s DPH při úhradě převodním příkazem 161,- Kč s DPH při úhradě dobírkou |
nad 1 800,- Kč | zdarma |
Osobní odběr ve Žďáře nad Sázavou
Pokud zvolíte osobní odběr zboží, není účtován žádný manipulační poplatek. Příprava a vyzvednutí zboží je ZDARMA. Zboží si můžete vyzvednout v naší prodejně ve Žďáru nad Sázavou.
Vlastní doprava
Pro velké zásilky, nebo pro zásilky v našem okolí, máme připravenou vlastní přepravu. Doručení našimi auty s Vámi budeme řešit individuálně.
Doba zpracování objednávky
Kurýrní služba DPD, FOFR - pokud si v pracovních dnech objednáte do 12:00, Vaši objednávku začneme zpracovávat tentýž den.
Osobní odběr v kamenné prodejně - objednávky podané a přijaté v pracovní den budou připraveny k odběru tentýž den. Vždy je nutné vyčkat na potvrzovací email, že je zboží připraveno k vyzvednutí!
Proces odeslání balíku
- Po úspěšném zabalení objednávky a předání dopravci se objednávka přepravuje na depo přepravce.
- Dopravce eviduje Vaši zásilku a na e-mail Vám posílá číslo balíku s předběžným termínem doručení.
- Následující pracovní den je zásilka připravena k předání. Kurýr, který bude zásilku doručovat Vás kontaktuje s termínem doručení.
Důležité
Co dělat, když se má zásilka zpozdí?
Pokud se doručení zásilky zpozdí nad očekávanou dobu doručení, je vhodné sledovat její stav pomocí sledovacího čísla. Pokud je zpoždění výrazné, je nejlepší kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected], +420 566 616 676)
Co dělat, když dorazí zboží poškozené?
Pokud jste obdrželi svoji zásilku poškozenou, tak ji prosím přeberte a ihned kontaktujte náš zákaznický servis. Sdělíme Vám přesné informace, jak dále postupovat.
Co dělat, když chci objednávku zrušit?
Po dokončení objednávky máte omezený čas na její zrušení. Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky a to e-mailem na adrese [email protected] nebo telefonem na +420 566 616 676. Pokud je objednávaka již uhrazena, budou Vám peníze vráceny do 14ti dnů od storna. Jakmile je objednávka připravena k odeslání, už ji nelze stornovat.